BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 3, 2009

kesakitan kedemaman :(

argghh!

da 2 mggu aku merana sbb bnde demam ni
tp yg pling teroknye jumaat lepas lahh
kene masok wad emergency ciap
aku kene suspek H1N1
smpai2 hospital kajang uh
dye bgi mask soh pakai
aku yg tgh penin2 uh pkai jerk ahh.. sume org da pndg plik dahh
huhu

cek suhu 39 darjah celcius
patu teros bwk msok dlm.. kne amek darah
smpai lebam2 tgn ni ohhh
da cek2 skali doc kat kene masok air,,, adeyy
xsukenyerr!
lame giler ah nak abes 1 botol uhh
patu da abes uh.. ingt doc dtg nak cobot jarum..
aleh2 dye p tmbh lgi 1 botol
sabor jerk ahh..
cian kat mama terpakse tggu aku selame 5 jam kat spital uhh.. huhu
dlm kol 330 aku dibenarkn pulang ke rumah oleh doc
da dpt bekalan ubat yg melambak2 lagi
xsuke btol ohhh!
huhu

0 kata2: